Plantada d’arbres

El passat divendres vint-i-tres d’abril al matí, tots els nens i nenes de l’escola vam fer la plantada d’arbres. Els més petits van anar al Parc Bastareny i els alumnes de cicle mitjà vam anar al Passeig Gibellàs.

Aquesta activitat va estar organitzada pel Parc Natural i amb nosaltres va venir la Carme Alcántara. Vam fer sis grups de nens i nenes i ens van repartir les eines per poder treballar.

Cada grup va plantar una paulònia, un arbre d’origen xinès que té un creixement molt ràpid, fa molta ombra i es molt bo pel medi ambient ja que absorbeix deu vegades més de diòxit de carboni que els altres arbres.

El procés que vam seguir per plantar va ser: preparar el forat, col.locar l’arbre, tapar bé l’arrel amb la terra, posar un reixat per protegir-lo subjectat amb dues reas i finalment regar-lo.

Va fer un temps esplèndid i molt bona temperatura. Ens va encantar fer aquesta activitat!

Erik i Carla.