Celebrem Sant Jordi

Del 19 al 23 d’abril vam fer diferents activitats.

Vam començar a fer bugada literària, es tractava de fer jeroglífics amb peces de roba, escrivíem una pregunta, donàvem una pista amb unes lletres i els altres nens i nenes havien d’esbrinar la resposta. L’endemà vam llegir un còmic d’en Pesquis i la Baliga, que va ser molt divertit. El dijous vam fer una lectura de  la llegenda de Sant Jordi i vam respondre un qüestionari. Amb l’Elvira, vam treballar una cançó de Sant Jordi, la princesa, la rosa i el drac. El divendres, vam anar a plantar paulònies a prop del cementiri i a la tarda vam fer la rosa amb cartolina i plastilina i ens vam emportar de regal la revista de l’escola que aquest any portava per títol ” No hi ha un planeta B”.

Això és tot el que vam fer durant la setmana i ens va agradar moltíssim!

Els alumnes de 3r