GAUDINT D’UN MATÍ EN ANGLÈS

A L’Estel, el divendres 11 de maig del 2018 va celebrar, una vegada més, ” Un matí en anglès”. La finalitat d’aquest matí era que els alumnes portessin a terme una sèrie d’activitats amb la llengua anglesa com a llengua vehicular.

La valoració és molt favorable.

Concretament, cada cicle es va dividir en dos grups i van anar passant per diferents espais de caire divers.

Les activitats, totes adaptades a cada nivell, van ser les següents:

– ESCAPAR DE L’HABITACIÓ: Un joc d’enginy.

La finalitat principal d’aquesta activitat era aconseguir la clau per sortir de l’aula mitjançant la resolució de diferents enigmes. Una de les dificultats era que la classe estava a les fosques i només tenien el suport d’unes llanternes.

ZUMBA: Una activitat de moviment.

En aquesta proposta es tractava de ballar algunes cançons fent coreografies.

– “PASSAPARAULA”: Un joc de resposta ràpida.

Aquí, l’alumnat disposava d’un ordenador per parella i havien d’anar responent les preguntes plantejades que començaven o tenien una lletra determinada.

– DIBUIXAR UNA HISTÒRIA: Una activitat plàstica.

En aquest espai, s’anava narrant una història amb una descripció molt concreta i entre tots els membres del grup, de manera col·laborativa, la plasmaven damunt un mural.

– CIRCUIT: Una activitat de moviment.

Al pati de l’escola, es donava una descripció en la que apareixien unes consignes d’un material a utilitzar i algun moviment concret a fer. D’acord amb això, havien de construir el circuit i practicar-lo.

-RESPOSTA MÚLTIPLE: Un joc de cultura general.

En una aula de l’escola, es plantejaven algunes preguntes amb tres opcions de resposta i només una era la correcta.

ENJOYING AN ENGLISH MORNING

L’Estel School celebrated, one more time, “The English Morning” on May 11, 2018. The purpose of this morning was to carry out different kind of curricular tasks using English as a vehicular language.

Valuation is favorable.

Specifically, each cycle was divided into two groups and each one went through different spaces of different nature.

The activities, all adapted to levels, were the following:

– ESCAPE ROOM: A game of wit.
The main
goal of this activity was to achieve the key to leaving the classroom by solving different enigmas. One of the difficulties was that the class was in the dark and they only had the support of some flashlights.

– ZUMBA: A movement activity.
In this proposal it was about dancing some songs doing choreographies.

– “PASSAPARAULA”: A fast response game.
Here, the students had a computer per pair and had to answer the raised questions that started or had a specific letter.

DRAW A HISTORY: A plastic activity.
In this space, a story was told with a very specific description and among all the members of the group, in a collaborative way, it was shaped on a mural.

– CIRCUIT: A movement activity.
In the school yard, a description was given in which there were some slogans of a material to be used and some specific movement to do. Accordingly, they had to build the circuit and practice it.

– MULTIPLE CHOICE: A general culture game.

In a classroom of the school, some questions were raised with three response options and only one was correct.

 

Per veure la resta d’imatges cliqueu a la fotografia:

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>