Graduació de 6è

El dissabte 12 de juny vam celebrar l’acte de graduació dels grups de sisè de l’escola

En una situació excepcional, vam poder visualitzar els vídeos que havien dissenyat les famílies i es va fer una gimcana fotogràfica per poder tenir els records de l’escola.

Quan vam acabar, es van lliurar els diplomes, les revistes dels grups, un llibre fotogràfic i una revista de la promoció i… els birrets!

Acabades les fotografies, els infants van poder gaudir del seu sopar fet en una caravana i van fer el ball que havia preparat cada classe!

Us deixem el vídeo amb l’entrega de diplomes!