Escola TV!

La setmana passada els infants de les classes de cinquè de l’escola van assistir al taller d’Escola TV! al MTK Space, un espai amb platós de televisió que es troba al costat de l’escola, al polígon industrial el Matacàs.

L’Albert Marsà, un dels responsables d’aquest espai, ens va introduir aquesta zona fent un viatge per tota la nau i visitant els platós que tenen. Ens va explicar com s’organitza el plató i quines necessitats tenen. Com per exemple, ens va comentar que fan servir 18 focus per il·luminar un plató i aquestes llums consumeixen la part proporcional del consum elèctric de 18 rentadores!

Posteriorment vam poder conèixer com funciona un telenotícies i què es necessita per portar-lo a terme. Quan ja teníem totes les idees clares, ens vam posar a gravar el nostre propi telenotícies.

Ens uns dies tindrem els resultats de les nostres produccions. Mentrestant, us deixem una mostra d’imatges de tot el què vam poder fer i gaudir a MTK Space!