Trobada de cooperatives del projecte Cueme

Ahir, 13 de maig de 2024, es va celebrar la segona trobada de cooperatives de Sant Feliu de Llobregat on, entre altres cooperatives de diferents escoles, van participar els nostres cooperativistes:

• Shine Together
  • 25 Somnis

Aquesta jornada permet ensenyar a la resta de la ciutadania els productes o serveis que han creat els i les alumnes, en relació amb la seva cooperativa. Aquest projecte es troba emmarcat en el projecte CuEmE, promocionat per la Generalitat de Catalunya, que pretén apropar la cultura emprenedora a l’escola.

Per cert, la venda va anar força bé i si algú no va poder assistir us deixem les pròximes dates de venda:

• 23 i 24 de maig de 16:30h a 18h (aproximadament) a la porta de l’escola.
  • 30 i 31 de maig, vendrem els productes que quedin (si queden) a la Fira Steam de l’escola.