Projecte CuEmE

Benvolgudes famílies,

Us presentem el projecte CuEmE.

Els alumnes de 6è de la nostra escola i amb la col·laboració de l’ajuntament de Sant Feliu de Llobregat han participat en “El projecte CuEmE” que vincula els ajuntaments i les escoles per fomentar la cultura emprenedora en el cicle superior d’educació primària, desenvolupant els valors, els hàbits i les capacitats de l’emprenedoria.

Durant un curs escolar, els nens i nenes creen i gestionen una cooperativa escolar amb el suport de l’escola, l’ajuntament i les empreses i entitats del municipi.

Podeu clicar en aquest enllaç publicat per l’ajuntament on podeu trobar tota la informació sobre aquesta iniciativa.