Nadal al Salvador Espriu 2020-21

Aquesta darrera setmana abans del Nadal, ha estat plena de grans moments que us volem explicar.

Plegats hem decorat l’escola, i tota ella està plena de mans que hem penjat a les finestres. En elles hem escrit  cadascun/a els nostres desitjos, que ben segur es faran realitat.

A l’entrada de l’escola hem plantat també   “l’arbre dels desitjos” que hem construït entre tots i totes, el cuidarem per fer-lo créixer. Units farem força perquè així sigui.

A més a més, el dia 15 de desembre va haver jornada de teatre per a tota l’escola. Ens van representar l’obra de“ Les fades de Cottingley” i el 17 de desembre, ens van visitar les ajudants del patge Shelin. Quantes emocions!.

És per això que aquí us deixem unes quantes fotografies sobre el que us hem explicat, per tal de que gaudiu igual que  nosaltres ho hem fet.