LA COMUNITAT MITJANA COMENÇA TALLERS

Hola famílies,
Els nens i nenes de la comunitat mitjana han començat els tallers. Tots estan relacionats amb l’art, tractant  les diferents vessants d’aquesta disciplina, des de les arts plàstiques fins a les arts escèniques i tecnològiques. Aquests tallers internivell, on participen els alumnes de 1r, 2n i 3r barrejats, afavoreixen que els nens i nenes puguin aprendre amb companys/es d’altres cursos. També els hi dona l’oportunitat de descobrir nous espais explorant, compartint i gaudint de les activitats proposades.

A continuació us adjuntem unes fotografies perquè pugueu gaudir tant com ells i elles.

TALLER DE DECORACIÓ:

En aquest taller es realitzen  propostes fent us de diferents tècniques plàstiques.

TALLER D’EMOCIONS:

Es realitzan activitats per ajudar als infants a conèixer i gestionar les seves pròpies emocions.

TALLER APP TOONTASTIC:

En aquest taller els alumnes fan us de l’aplicació Toontastic on poden dibuixar, animar i narrar les seves pròpìes històries.

TALLER DE ZUMBA:

En aquest taller els alumnes han de seguir la coreografia de diferents cançons.

TALLER DE RÀDIO:

En aquest taller es fa publicitat.

TALLER DE TEATRE:

En aquest taller els alumnes creen i  escenifiquen i diferents històries.

TALLER DE FANG:

En aquest taller es realitzen diferents modelatges amb fang.

TALLER DE COSTURA:

Amb aquesta proposta els alumnes treballen la motricitat fina i la concentració a la vegada que la creativitat i la imaginació.