Koopriu 6, la cooperartiva de 6è B

Som la classe de 6è B i hem creat una cooperativa i a la nostra pàgina web podreu comprar una samarreta. Ens faria molta il·lusió!

Venem  samarretes Tie dye! Uns nens i nenes fem unes samarretes molt xules de diversos colors. Podem aconseguir la teva talla i fer-te’n una per tu  del teu color preferit! Hi ha formulari per escollir la vostra samarreta!

Podeu accedir al nostre web i trobar tota la informació necessària clicant aquí!

Per fer la comanda és necessari que ompliu un formulari que està al web amb les talles i els colors que voleu.

Les heu de  recollir a l’escola Salvador Espriu i heu de venir amb els diners exactes en un sobre.

Us agrada la idea?

Gràcies!!

1. Laura

Una molt bona idea, felicitats!
    Una pregunta: els diners que obteniu de les vendes us serveixen només per cobrir despeses o podeu reinvertir guanys per alguna altra activitat de la classe?

2. Montse Fàbregas

Quina idea més xul·la!!!
    Jo vull una samarreta!!!

Quan dieu la vostra pàgina web, quina és???
    La trobo dins de la web de l’escola?

I m’agradaria saber quina intenció teniu per invertir els guanys, que segur que és per un projecte fantàstic!!!

gràcies!!!