Inici de curs

Benvolgudes famílies,

Arriba el moment d’obrir l’escola envoltada de moltes novetats i incerteses, malgrat tot, encarem aquest nou curs amb força i energia.

Som conscients de l’angoixa que genera l’actual situació sociosanitària i, en aquest context, és important l’acompanyament emocional. Sabem que si no hi ha un equilibri en la persona, es fa difícil l’aprenentatge.

Vivim en una societat canviant  i, ara més que mai, la capacitat d’adaptació és un factor clau per a l’èxit. Un dels objectius de l’escola és donar eines útils a l’alumnat per fer front a aquesta realitat que se’ns presenta tant líquida. En definitiva, la resiliència ha de ser el nord per a tota la comunitat educativa.

Actualment, pren especial rellevància l’expressió “la unió fa la força”. Aquesta màxima es fa necessària tant des del punt de vista personal com de treball. Col·laborar amb un objectiu comú des de diferents perspectives, ens permet consolidar la feina feta i avançar per a la millora. No importa que en aquest procés ens equivoquem, ja que això forma part de l’aprenentatge.

Aquest curs planteja nous reptes i, encara que el camí fa pujada, seguim mantenint la motivació i la il·lusió. Si caminem junts superarem les adversitats.

Endavant amb el curs 2020-21!

Elisenda Pérez

1. Raquel

Moltes gràcies per les paraules. Són moments difícils i més pels infants que, com la nostra filla petita, comencen el seu primer any a l’escola. Els primers anys són els més importants i l’han de viure d’aquesta manera tan complicada. Sabem que sou professionals però sobretot sou persones i confiem que els hi donareu allò que ara mateix necessiten : acompanyament, recolzament i seguretat.
    Per això portem els nostres dos tresors més preuats amb vosaltres, perquè com ens va dir algú : no volem els nens més llestos, volem els nens més feliços!
    Bon inici de curs per a tots!
    Tots som escola