I3 Explorant la primavera a través de la Psicomotricitat

🪻🌷💐🌾🌺🌼Ja ha arribat la primavera! 🌼🌺🌾💐🌷🪻

Aquesta setmana, a l’aula de psicomotricitat, ens hem submergit en un món ple de colors, flors, arbres i bellesa per celebrar l’arribada d’aquesta meravellosa estació.

Els nostres petits exploradors i exploradores han gaudit d’una experiència sensorial única mentre manipulaven papers de colors. Han tocat, mirat, estirat, estripat i fins i tot han llançat els papers a l’aire, tot mentre s’immersaven en un univers de textures i colors que els ha captivat.

Ha estat un veritable festival de sensacions i emocions, i tots els nostres alumnes han gaudit al màxim d’aquesta activitat tan divertida i enriquidora.

Per compartir amb vosaltres aquest moment tan especial, us deixem un petit vídeo d’I3A i d’I3B que captura l’essència d’aquesta experiència primaveral a la nostra aula de psicomotricitat. Esperem que el gaudiu tant com nosaltres!

Cordialment,

L’Equip d’I3, Escola Salvador Espriu.