DIA DE LA PAU I LA NO VIOLÈNCIA A EDUCACIÓ INFANTIL

El dia 29 de gener vam celebrar el DENIP (dia escolar de la Pau i la no violència).

A Educació Infantil vam escoltar contes sobre l’amistat, el respecte, l’empatia i la tolerància. I a cada classe va pintar una gran mandala col·lectiva.

Conte P3: Un amic com tú!                                                                                  Endevina com t’estimo

Vam escoltar el conte i vam conversar sobre els amics, el que ens agrada i el que no.

Contes P4: “Ponte en mi lugar”                                                                      El senyor guerra i la senyora Pau Vam parlar del respecte i l’empatia. A més, vam fer rol-playing de conflictes i vam buscar maneres positives de solucionar-los.

Contes P5 :

Grans amics                                                                                                             L’arbre de l’amistat

A P5 vam parlar de l’amistat  i de poder compartir els amics, que quan més siguem més bé ho podem passar, vam fer la sessió de psico amb capses per compartir i construir plegats. I després d’escoltar l’arbre de l’amistat vam crear el nostre arbre amb fulles plenes de paraules de Pau i amistat.