Cooperativa Team Pinya 6èA

Som la classe de sisè A de l’escola explicar-vos que hem creat una cooperativa entre tots els alumnes de la nostra classe. La cooperativa l’hem anomenat: Team Pinya.

A la cooperativa hem creat diversos productes com: penja mascaretes, clauers de tela, bosses de tela i scrunchies (unes gomes per recollir el cabell).

Si voleu adquirir un producte que sigui del vostre interés podeu accedir a la nostra pàgina web completant les dades que us demana. La página és:

Les comandes es faran a través de la pàgina web de la cooperativa que es podran demanar a partir del dia 8 de juny fins al final de les existències i és podran recollir els dies 17 i 18 de juny de 9:15 a 10h o de 12:30 a 13h a l’escola Salvador Espriu.

Els productes es demanen a la web a través d’un formulari i es recullen, com ja hem comentat, a l’escola. El mètode de pagament serà en efectiu quan vinguin a l’escola

Estarem molt agraïts de que passeu per la nostra pàgina i compreu el producte que us interessa.

Us deixem una foto perquè veieu alguns productes.