Contes cooperatius

Aquest trimestre l’escola ha estat participant en l’activitat anual que s’organitza des del Centre de Recursos Pedagògics (CRP) de Sant Feliu de Llobregat i que en coordinació amb altres escoles dels municipis de la ciutat i de les poblacions de Molins de Rei i El Papiol porten a terme durant diverses setmanes.

L’activitat es basa en elaborar un conte a partir de la cooperació entre escoles diferents. De manera organitzada, el CRP envia el document amb un inici d’una història i una escola es dedica a fer la part del nus i una altra escola rep aquesta part i l’acaba fent el desenllaç i posant el títol.

Us deixem el resultat final de les produccions que s’han fet i on han participat els diversos grups del centre:

P5 A i P5 B: El pastís esborronat

3r A: Ficció o realitat

3r B: La mani i la palanca misteriosa

5è A:  En busca dels llibres

5è B: Les aventura de la Katty i l’Alanh

També podeu veure el resultat de tots els contes cooperatius clicant al següent enllaç.