Bon viatge estimada Elena!

Avui escrivim una notícia d’aquelles que no voldríem escriure .

L’Elena Colomina Vázquez, mestra i companya de la nostra escola ens ha deixat.

Sabem que ha estat una persona molt estimada per a tots aquells i aquelles que l’han conegut.

L’Elena, companya i amiga de tracte fàcil i amable, sempre treballava com deia ella “amb il·lusió”.

Des de l’Espriu, tot el nostre reconeixement. Sentim molt profundament la teva pèrdua.

Bon viatge estimada Elena!

1. Sarai Calvo (mestra ex-espriuenca)

Una gran pèrdua d’una gran persona, companya, treballadora, divertida, il•lusionada per tot el que feia. Una forta abraçada a tothom que ha format i forma part de l’Espriu.
    Elena mai t’oblidarem.

2. Mercè Sacristan

Només tinc paraules d’estimació i una profunda tristor. Tenies encara moltes coses per gaudir en aquesta vida.
    He perdut una amiga, una gran persona . Has lluitat amb valentia i serenor fins l’últim dia , quina lliçó d’enteresa m’has donat.
    Sempre et tindré en el cor i en el record estimada Elena.
    Una abraçada molt forta per tots els companys i companyes de l’Espriu i a tots els nois , noies i famílies que van tenir la sort de conèixer-la i estimar-la.

Mercè Sacristan

3. Queralt i Jordi

Lamentem moltíssim la pèrdua d’una persona que va acompanyar i ensenyar al nostre fill i de qui sempre hem escoltat sols bones paraules. El nostre condol i tot l’ànim per la seva família. L’Òscar la tindrà sempre present.
    Família d’Òscar Vila.