“25 Somnis”

Com cada curs, hem començat el projecte CuEmE (Cultura Emprenedora a l’Escola).

Els nois i noies de 6è B han escollit un nom per la seva cooperativa. La cooperativa de 6è B es dirà “25 Somnis”. Aquest nom va ser proposat per Mar i va ser el més votat entre un munt de bones idees.

També,  han dissenyat un logotip que representa el nom de la cooperativa i serà la nostra imatge corporativa. Tot i que els nois i noies de 6è B han fet molt bones creacions, el disseny més votat ha sigut el d’Abril. Podeu veure el nostre logotip a la imatge.

Seguint la dinàmica organitzativa, els nois i noies de 6è B  han presentat candidatures per parelles pels càrrecs de secretaris, tresorers i presidents. Les candidatures han estat molt ben preparades i explicades pels seus membres. Han fet un treball excel·lent. Felicitats a tots els candidats i candidates!

El resultat de les eleccions ha sigut el següent:

Secretàries: Mara i Berta

Tresoreres: Alma i Laia