Taller de percussió corporal amb Santi Serratosa

Com cada any a 6è, tenim l’oportunintat de realitzar el taller de percussió corporal amb el Santi Serratosa, conegut músic, musicoterapeuta i percussionista corporal. En aquest taller els i les alumnes poden treballar diversos aspectes que ajuden al desenvolupament corporal i cognitiu de l’infant, com per exemple:

• Ritme.
  • Expressió corporal.
  • Observació.
  • Coordinació.
  • Treball en equip.
  • Moviment.
  • Exercici físic.
  • Percepció espacial.
  • Entre d’altres…

A més, és una activitat que agrada molt a l’alumnat, ja que implica la diversió i el joc, a través del moviment i el cos. A continuació us deixem un vídeo on podeu veure un petit recull de les sessions que van tenir els grups de 6è A i 6è B.