Projecte Cultura Emprenedora a l’Escola 6è

Els alumnes de 6è continuem engrescats amb el projecte CuEmE. Aquestes setmanes, estem preparant els últims detalls per començar la producció dels nostres productes.

La cooperativa 48 mans protagonitzada pels alumnes de 6è A, hem començat passant per totes les aules a explicar el nostre projecte. A més a més els hi hem fet arribar una circular, tant als alumnes com a les famílies, per tal que ens ajudin fent-nos arribar pots de vidre i taps de suro.

Aquesta setmana hem fet la primera recollida de material, i ha estat tot un èxit. Molts dels alumnes de l’escola han aportat el seu gra de sorra per tal que la cooperativa tiri endavant. Des de 48 mans, us volem donar les gràcies per la gran col·laboració que esteu fent entre tots i totes, ara ja ens podem posar mans a l’obra. Ha estat i és una gran ajuda per nosaltres.
Moltes gràcies, Espriu!