EL REPTE DE L’ART

Els primers dies de confinament, a Holanda, sorgeix el challenge de l’art. Es tracta d’escollir una obra i recrear-la de la manera més fidel possible amb elements que tinguis a casa. Al repte s’hi han unit alguns dels museus més importants del món, com el Museu d’Orsay de París o, a casa nostra, el Museu Nacional d’Art de Catalunya.

Després que aquest curs a l’escola dediquéssim les Jornades Culturals al món de l’art, els nois i les noies de 5è també ens hi hem volgut sumar. A continuació en teniu el resultat.

Si us agrada la idea, a les xarxes socials en trobareu moltíssims més exemples fets per persones d’arreu del món sota les etiquetes #tussenkunstenquarantaine, #artathomechallenge i #RepteArtACasa. I també us podeu animar a participar-hi!