PROJECTES DEL CENTRE

XARXA DE TRANSFORMACIÓ EDUCATIVA: Des de la Xarxa de Transformació es promou l’actualització del projecte educatiu dels centres participants amb l’acompanyament professional i la dotació dels recursos i les eines necessàries per impulsar processos de transformació educativa en els àmbits de l’organització, les metodologies d’ensenyament i aprenentatge, i el treball en xarxa intern i amb l’entorn.
ESTRATÈGIA DIGITAL DE CENTRE (EDC): Pàgina web de l’escola dedicada al Pla d’Educació Digital (PEDC)
PLA EDUCATIU D’ENTORN: Aquí teniu enllaçada la web del Pla Educatiu d’Entorn de l’ajuntament de Valls amb les activitats programades per aquest curs.
escolaverda ESCOLES VERDES: Projecte que sorgeix per innovar, incloure, avançar, sistematitzar i organitzar accions educatives que tinguin la finalitat d’afrontar, des de l’educació, els nous reptes i valors de la sostenibilitat.
PLA CATALÀ DE L’ESPORT ESCOLAR: Pàgina del Consell Esportiu de l’Alt Camp des d’on es gestionen les activitats esportives comarcals.
SUPORT VITAL BÀSIC ESCOLAR (SVBe): Programa formatiu que permet a l’alumnat tenir recursos per saber com actuar en cas de presenciar una aturada cardiorespiratòria.
PROJECTE RIUS: Projecte de participació ciutadana i de voluntariat ambiental que apropa l’alumnat als rius i rieres per l’anàlisi, seguiment i millora dels ecosistemes fluvials.
LEXCIT: Programa de la Fundació Bofill que té per objectiu impulsar l’èxit educatiu a través de la millora de la comprensió lectora.
VINCLES: Programa d’Òmnium a on es promouen trobades lingüístiques per fomentar la vinculació, la conversa i l’aprenentatge informal de la llengua catalana.