L’escola

MATRÍCULA CURS 21-22

Benvolgudes famílies,
Si el vostre fill/filla ha estat admès/a a la nostra escola heu de fer la matrícula de manera presencial entre els dies 14 i 17 de juny, en horari de 9.00h a 14.00h. Cal que demaneu cita prèvia en l’enllaç de la part inferior. És important que quan… Llegeix més»

Sant Jordi 2020

Aquí us deixem unes instruccions inicials.
Aquí us deixem les propostes de la primera quinzena.   amb lletra de pal i  amb lletra d’imprempta.

A més a més una mare de l’escola, la Lídia Montalà ha dissenyat una activitat molt xula!
“Us envio… Llegeix més»

“La nostra escola”

Els alumnes de 3r i 4rt de l’Escola Enxaneta de Valls al camp d’aprenentatge Pau Casals van enregistrar la cançó: La nostra escola. Música de Pau Tolosa i lletra de Roger Roig.  Aquesta cançó forma part de la cantata “L’Oreneta” que van crear i interpretar per celebrar els 50 anys de l’Escola Enxaneta de Valls.  Podeu escoltar la versió amb els alumnes i la seva mestra de música, la Sílvia Jové.

.