JORNADA PORTES OBERTES
12/02/21Per inscriure’t, clica aquí
Pla d’organització de centre
10/09/20Aquí podeu consultar el Pla d’organització de centre del curs 20-21.
Pla d’organització Enxaneta setembre 2020
‘Segur que tot va be’
28/03/20
FAMÍLIES! CRIATURES! Voleu veure la cançó que us hem fet? https://www.youtube.com/watch?v=W6kPxNy4HH8
Gràcies a l’Albert Paredes i a tot el claustre i membres de la comunitat educativa.
Blog per treballar a casa
24/03/20La pandèmia de coronavirus ens tindrà confinats a casa unes setmanes, i en aquesta situació les famílies necessitaran recursos educatius útils i de qualitat.
Per donar resposta a aquesta necessitat, una mestra ha creat un nou blog
Es tracta d’un blog on… Llegeix més»
“La nostra escola”
18/03/20
Els alumnes de 3r i 4rt de l’Escola Enxaneta de Valls al camp d’aprenentatge Pau Casals van enregistrar la cançó: La nostra escola. Música de Pau Tolosa i lletra de Roger Roig. Aquesta cançó forma part de la cantata “L’Oreneta” que van crear i interpretar per celebrar els 50 anys de l’Escola Enxaneta de Valls. Podeu escoltar la versió amb els alumnes i la seva mestra de música, la Sílvia Jové.
.
Escola viva i activa
26/02/20Som una escola que sentim i estimem allò que fem. Aquí us deixem un resum!
Vols veure la nova Kontiki?
13/02/20Practica amb el dictapp!
04/02/20VINE A VEURE’NS!
04/02/20Tokapp : Informació important
21/01/20Benvolgudes famílies,
La normativa general sobre la sortida dels menors de l’Escola, ens diu: “Els infants més petits han de ser lliurats, a l’hora de la sortida, al pare, mare, tutor o tutora que en tingui atribuïda la guarda i custòdia o a les persones… Llegeix més»
Cantata 50è aniversari
03/07/19Exposició al claustre
28/06/19Aquí teniu les fotos per descarregar dels plafons de l’exposició al claustre de l’escola.
kon Tiki per descarregar!
28/06/19Anem al Planetari
14/03/19El dimarts els Fantasmes i els Xerraires vam anar al Cosmocaixa a Barcelona i vam poder gaudir dels tallers del planetari i el bosc encantat. Vam aprofitar per donar una volta pel museu i aprendre més coses sobre qui van ser els primers astronautes en… Llegeix més»
I si sempre fos Carnaval?
28/02/19Manifest menjadors de qualitat
27/11/18Les AMPA del Camp de Tarragona volem…
MENJADORS DE QUALITAT!!!
Aquests dies s’està parlant molt dels menjadors escolars, i està molt bé, ja tocava. Perquè es un espai molt important pels nostres infants: és un moment de trobada, d’adquirir autonomia, d’aprendre hàbits saludables, de millorar en la… Llegeix més»
Taules rodones Escola neix i creix
26/11/18
El Petit Príncep 5a temporada
25/09/18
Ens voleu veure al tràiler del petit príncep 5a temporada?
Feu clic a l’enllaç: https://www.youtube.com/watch?v=szaVv_yr74c
Segueix-nos!