TROBADES ESPORTIVES DEL PCEE

Aquest curs hem participat a les trobades esportives que organitzem conjuntament el Consell Esportiu de l’Alt Camp i les escoles de la comarca. Amb 5è vam anar a les instal·lacions del Club Tennis Valls a principi de curs a practicar tennis i pàdel; amb 4t vam anar a la pista d’atletisme “Marta Galimany” del Fornàs a finals del segon trimestre a practicar les diferents disciplines de l’atletisme i amb 2n hem anat aquesta setmana al camp de futbol de Vila-Rodona a practicar jocs populars i tradicionals.
A totes tres trobades ens han fet de monitors els alumnes de l’Institut Jaume Huguet del CFGS-TSEAS.