CROSLIDARI 2023

El passat diumenge 26 de novembre una cinquantena d’alumnes de l’escola van participar en la cursa solidària “Croslidari” organitzada per les escoles públiques de Valls conjuntament amb les AFA.

Al llarg de tot el matí van anar passant pel circuit totes les categories, des de la categoria alevina fins a I3, que feien el seu debut a les curses comarcals. En finalitzar la cursa es va repartir un parell de peces de fruita i aigua per recuperar-se de l’esforç de la cursa i una medalla per premiar l’esforç i la participació dels i les participants.

Totes aquelles famílies que volien també podien col·laborar portant aliments i productes d’higiene. En total es van acabar recaptant més de 500 kg d’aliments i productes d’higiene!!

Només queda donar l’enhorabona per l’esforç fet als nostres petits grans esportistes i també donar les gràcies per la col·laboració i la solidaritat mostrada per totes les participants al Croslidari.