INFORMACIÓ COLÒNIES EL COLLELL

Ja queda ben poc per les colònies de 6è. Segur que ens esperen uns dies plens de diversió on acomiadarem el curs i l’escola de la millor manera possible: junts i amb alegria! En aquesta pàgina trobareu tota la informació disponible i la documentació que a l’escola farem arribar als alumnes:

Planning de les colònies.

Informació de les activitats.

Protocol prevenció Covid19.

Full de permisos i al·lèrgies. Els alumnes en rebran una còpia que ens haureu de dur emplenada i firmada.

Què ens hem d’endur? Aquí trobareu la llista del material que cal portar i el que NO es pot dur. Els alumnes en rebran una còpia.

Com fer la motxilla? Alguns trucs per ajudar-vos a fer la motxilla  😉

HORARIS:

• SORTIDA: Ens trobarem a l’escola a les 8:50h, com de costum; els alumnes entraran al centre i marxarem a les 9:30h amb l’autocar. Per tal de garantir les mesures sanitàries vigents i evitar aglomeracions a fora, us demanem que us acomiadeu dels nens abans que entrin a l’escola.
  • ARRIBADA: Davant l’escola al voltant de les 17:10 h, el dia 12 de maig.

RECORDEU: Caldrà que ens deixeu la tarja sanitària dels vostres fills/es els dies que anem de colònies. Us demanem que ens la feu arribar abans de la sortida.

WEB DEL COLLELL: https://www.elcollell.cat/casa-de-colonies.html

DIRECCIÓ DE LA CASA: Crta. Santuari Sta. Maria del Collell s/n,17831 Sant Miquel de Campmajor, Girona, Espanya