PROJECTE EMOCIONART

Al llarg de la història de la humanitat, les facetes de l’art aplicat en els humans han estat diverses.

L’art es considera que permet atendre i connectar amb aquella part més íntima de les persones i servir com a vincle amb allò social (Mundet, Beltrán y Moreno, 2015). En aquest punt, permet que sentim i ens connectem amb el nostre ser, ja que crea espais on vivim i sentim qui som, posant en joc les nostres estratègies per relacionar-nos amb nosaltres mateixos i amb els altres (Lima, López i Rodríguez, 2004). L’art facilita la integració dels dos hemisferis cerebrals que permet que el nen faci, pensi i senti “en” el mateix moment i aquestes tres dimensions es consideren bàsiques per poder créixer de manera positiva.

Aquest curs escolar, l’escola desenvolupa el projecte “EMOCIONART: L’emoció de l’art” i avui us volem presentar la transformació de l’escola en una galeria artística amb les creacions que heu fet en família.