LA FLAMA OLÍMPICA VOLEM QUE ARRIBI A ABRERA

Bon dia famílies,

Des de l’equip de mestres d’Educació Física de la comunitat de grans es va llençar un repte als alumnes i, avui, el volem fer extensiu a tota l’escola (alumnes, pares, mares, mestres,….). Com ja sabeu, aquest any s’havien de celebrar els Jocs Olímpics a Tokyo però s’han hagut de suspendre degut a la pandèmia del COVID-19. Tot i així nosaltres us proposem fer viatjar la flama olímpica des d’Olímpia (Grècia) fins Abrera i aquesta distància són 3299km.

Per aquest motiu us adjuntem també el formulari on haureu d’anar anotant els nombre de quilòmetres setmanals que feu vosaltres i la vostra família. Només cal que responeu la pregunta que fa referència a aquella setmana! Les altres les deixeu en blanc!

Ens hi posem? Tenim temps fins l’últim dia d’escola!!!

Som-hi !!!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *