JORNADA DE VAGA DEL SECTOR PÚBLIC

Us informem que el proper dijous, 28 d’octubre ha estat convocada una vaga del sector públic per a exigir l’estabilització del personal interí i temporal de les administracions públiques de Catalunya i de tots els ens que depenen de les mateixes.

El nostre centre es veurà afectat ja que hi ha una gran part de personal que s’hi adhereix. Conseqüentment, la Direcció informa que NO es podrà impartir classe amb normalitat i, possiblement, haurem d’agrupar diferents grups-classe mantenint les màximes mesures de seguretat.

També us demanem que els alumnes que assisteixin de la Comunitat de petits portin, si creieu convenient, una mascareta per si hem d’agrupar alumnes de diferents classes.

La Direcció del Centre