EL PATI QUE VOLEM

Les comunitats estem preparant la proposta per a participar a la propera convocatòria de pressupostos participatius d’Abrera, amb informació recollida el curs passat de les enquestes fetes a les famílies, alumnes i mestres sobre els nostres patis.

El passat 26 de novembre la diputació de Barcelona va organitzar unes jornades per reflexionar sobre “Els patis escolars com a oportunitat de promoure la salut i el benestar”.

La Sra.Teresa Llorens, coordinadora de l’Àrea de cohesió social, ciutadania i benestar de la Diputació de Barcelona va defensar que….

“Els centres educatius són un element claus per a la millora de la salut i la qualitat de vida a les ciutats: el verd als patis i en els elements de joc i d’interrelació entre els infants fomenten l’activitat física i els valors per a la salut i la qualitat de vida”.

Famílies, quan tornem de vacances de Nadal ens trobarem per continuar plegats aquest projecte del “Pati que volem”.