DONA LA NOTA, ENCARA HI SOM A TEMPS

A l’escola estem molt sensibilitzats amb el medi ambient i amb la necessitat de frenar el canvi climàtic amb el nostre petit gra de sorra. Tenim un grup d’alumnes de 6è molt participatives i actives, juntament amb altres alumnes d’altres nivells i, en breu, tindreu les primeres notícies de diferents activitats que s’aniran promovent amb la col.laboració de l’Ajuntament.

Per començar us deixem el video de la iniciativa del CdA Pau Casals dins del projecte DONA LA NOTA, ENCARA HI SOM A TEMPS al qual ens hem adherit.