BON ESTIU!!!

El passat 11 de març, la vida a l’escola va canviar completament: l’escola va tancar, les aules es van quedar buides, els espais plens de vida van quedar buits,….. el silenci va omplir la nostra escola.

Amb la notícia del confinament, va arribar una calma molt poc habitual. El nostre dia a dia va canviar de cop: vam deixar de dir-nos Bon dia! a la porta de l’escola, de compartir estones de riure i confidències amb els mestres i els companys. Deures, sortides,…. moltes activitats continuaven apuntades a les nostres agendes tot i que allò sabíem que no era el més important en aquell moment. Vam deixar les aules tal i com estàven preveient un temps a casa que no podíem imaginar com seria, sentint notícies que mai abans havíem escoltat i amb una angoixa constant dins del cos.

Se’ns ha aturat la rutina però el calendari ha seguit endavant….ens hem perdut festes esperades, comiats, sortides, colònies,…..i tot això a vistes d’un final de curs que ha arribat avui i  que no havíem viscut mai així! Us trobem molt a faltar!!!!!

Tots els membres que formem l’escola us volem desitjar un bon estiu i esperem de retrobar-nos al setembre tots junts i que l’escola es torni a omplir de vida!!!

L’escola