ACOMIADEM EL 2N TRIMESTRE

Benvolgudes famílies,

Avui tanquem el 2n trimestre per agafar forces per a la recta final del curs. Deixem enrere un 2n trimestre complex en els inicis degut a un augment de grups confinats però hem aconseguit tirar endavant i acabar el trimestre podent reemprendre petites activitats com les sortides a dins i fora del municipi.

Un cop més volem agrair a tota la Comunitat Educativa l’esforç i la responsabilitat que s’ha tingut al llarg de tot el trimestre i, sobretot, al nostre alumnat que ha estat un exemple i el motor per seguir endavant i seguir caminant cap el futur. Cuideu-vos molt i seguiu extremant totes les mesures durant aquests dies de descans.

Us recordem que l’escola romandrà tancada fins el 5 d’abril inclòs i que el 6 d’abril donarem la benvinguda al 3r trimestre.

Bona Pasqua!

Cordialment,