PROJECTE DE PATIS ALTERNATIUS

Aquest curs continuem amb el desplegament del Projecte de Patis que contempla la diversificació d’opcions de joc i d’espais a dins del centre, a l’hora de l’esbarjo. Aquest projecte de “patis alternatius” es desenvolupa tres dies a la setmana (dilluns, dimecres i divendres) en espais exteriors i interiors on els alumnes disposen de materials de joc diferents (raquetes de bàdminton, pales de platja, raquetes de lycra, discs voladors, discs xinesos, mocadors de malabars, cordes i gomes de saltar, pales de tennis de taula i diversos jocs de taula). Aquests jocs estan dinamitzats per uns alumnes de cicle superior anomenats “dinamitzadors” encarregats de gestionar el préstec de jocs i d’ensenyar a utilitzar-los. També cal destacar la figura dels “mediadors”, alumnes de cicle superior que fan “mediació” en conflictes menors entre alumnes amb el seguiment dels mestres.
L’Ajuntament col·labora subvencionant econòmicament una part del projecte, el que ens ha permès fer una inversió i renovació de jocs i ampliar llur desplegament.
Aquí teniu una mostra d’aquesta activitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *