AJUTS MENJADOR ESCOLAR CURS 2021-2022

Benvolgudes famílies,

Us informem que s’han aprovat les bases per a la convocatòria dels ajuts de menjador escolar per al curs 2021-2022.

El termini per a la presentació de sol·licituds és del   3 al 22 de maig de 2021.

CIRCULAR INFORMATIVA:  https://drive.google.com/file/d/1SRVrhz8guTtoQCslaAWEiJaW1H3w9qks/view?usp=sharing

WEB DEL CONSELL COMARCALhttps://www.elbaixllobregat.cat/

• Fins el dia 3 de maig no estarà penjada la sol.licitud telemàtica a la web del Consell Comarcal.

SANT JORDI 2021

EL TRADICIONAL CERTAMEN DE POESIA SANT JORDI DE LA NOSTRA ESCOLA, AMB L’ACTE OBERT A LES FAMÍLIES, HA ESTAT MODIFICAT PER ADAPTAR-NOS A LA REALITAT D’AQUEST CURS.

ENGUANY HEM CELEBRAT SANT JORDI AMB LECTURES, LLIBRES I ROSES A LES AULES, I EL LLIURAMENT DE LLIBRES PER LES BIBLIOTEQUES D’AULA COM A RECONEIXEMENT SIMBÒLIC PER LES CREACIONS LITERÀRIES QUE HAN FET ELS ALUMNES AMB MOTIU DE LA CELEBRACIÓ D’AQUESTA DIADA. AGRAÏM A L’AMPA LA COL·LABORACIÓ QUE FA CADA CURS EN LA COMPRA DELS LLIBRES.

SI CLIQUEU A SOBRE DE LA IMATGE PODREU ACCEDIR A L’ÀLBUM DE FOTOS DEL DIA.

AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

AMBIENTS D’APRENENTATGE

Els ambients, són diferents espais s’aprenentatge, de relació i comunicació. A partir de diferents propostes, els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, emocionar-se i interactuar amb els altres. És una manera de poder donar resposta als interesssos i necessitats dels infants, respectant així els diferents ritmes d’aprenentatge.

Aquests espais, disposen d’un temps d’experiència activa construïda per l’adult però reconstruïda per ells mateixos, on nens i nenes es reuneixen per explorar diferents possibilitats de joc i  materials.

En aquest vídeo podeu veure a l’alumnat d’Educació Infantil de la nostra escola  realitzant les diferents propostes en els diferents espais.

NADAL 2020

AMB AQUESTA NADALA US DESITGEM SALUT I BONES FESTES A TOTA LA COMUNITAT EDUCATIVA.  CLIQUEU A SOBRE DE LA IMATGE PER VEURE EL MUNTATGE DE VÍDEO DE L’ESCOLA.

DECLARACIÓ RESPONSABLE ALUMNAT ESCOLA

DECLARACIÓ RESPONSABLE ALUMNAT DE L’ESCOLA
La declaració responsable és un document que ha publicat el Departament. És requisit imprescindible perquè els alumnes accedeixin al centre escolar portar-la degudament omplerta i signada el primer dia que l’alumne vingui a l’escola.
És per això que us demanem que… Llegeix més»

REUNIONS FAMÍLIES INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem les dates de les reunions d’inici de curs:

EDUCACIÓ INFANTIL  9 de setembre a les 15.30 h
CICLE INICIAL 10 de setembre a les 15.30 h.
CICLE MITJÀ 9 de setembre a les 17.00 h.
CICLE SUPERIOR 10 de setembre a les 17.00 h.
Les reunions es… Llegeix més»