HORT ECOLÒGIC A L’ESCOLA

ELS ENCIAMS I ELS RAVES JA ESTAN A PUNT.  HEM FET UNA BONA COLLITA !

A l’hort l’alumnat participa de forma activa participant en tot el procés des de la preparació de la terra fins que arriba el moment més esperat: la collita. D’aquesta manera, el nostre alumnat  pren  consciència de la importància de protegir i conservar la natura evitant la utilització de productes no naturals que actualment es fan servir (herbicides, fungicides, insecticides i verins) i produeixen alteracions en animals i persones tals com alteracions del sistema nerviós, de l’aparell reproductor i alteracions cel·lulars, esgotant els sòls i deixant-los improductius.

Avui hem anat a fer la collita. Farem una boníssima amanida a classe !!

Us deixem fotos de tot el procés:

MESTRES DE L’ESCOLA “TALLERISTES” AL DIGIBAIX

“ALUMNES COMPROMESOS EN L’APRENENTATGE QUE S’IMPLIQUEN PER SUPERAR REPTES EN PROPOSTES GAMIFICADES A L’AULA”.
Aquest va ser el taller que van impartir dos mestres de la nostra escola, la Marta i l’Alex, a la  “Jornada Digibaix” adreçada a mestres del Baix Llobregat.
Moltes gràcies per fer-ho possible!  Tot un orgull  que les activitats que fem a l’escola amb el nostre alumnat  es puguin explicar a la resta de companys i companyes d’altres escoles.

PROJECTE D’EDUCACIÓ MUSICAL

CANTÀNIA

Cantània és una activitat participativa en la que participem amb el nostre alumnat de 4t. Cada any s’estrena una obra encarregada especialment per a aquesta activitat. Els encàrrecs, fins a dia d’avui, s’han fet a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi. Aquest curs 2019-2020 se celebren els 31 anys de Cantània i per a la nostra escola és el  5è curs que hi participem. Trobareu més informació en el link següent:

EIX TRANSVERSAL CURS 19-20

Cada any l’escola tria un tema comú com a centre d’interès que ens porta a fer activitats conjuntes de centre. Aquest tema  és la temàtica principal de les danses de Carnestoltes, les Jornades Culturals, Projectes interdisciplinars, entre d’altres activitats.

PROJECTE CULTURA EMPRENEDORA A L’ESCOLA

4t curs que duem a terme aquest projecte a l’escola (alumnat de 5è) amb el qual vam guanyar el PREMI GAVÀ EDUCA DE QUALITAT EDUCATIVA. Alumnat, famílies i equip docent ho valorem de forma molt positiva. Els alumnes aprenen de forma competencial i es desenvolupen valors, hàbits i habilitats que els capaciten a treballar en equip, a prendre iniciatives, a impulsar projectes… Habilitats que els hi seran molt útils en el seu dia a dia i en el futur.… Llegeix més»

PROJECTE APADRINEM EL CASTELL DE L’ERAMPRUNYÀ

Aquest projecte està basat en l’apadrinament d’un element patrimonial de la nostra localitat per tenir-ne un coneixement històric, artístic, cultural, natural i social.. El nostre centre ha apadrinat “El Castell de l’Eramprunyà”. El curs 2017-18 vam rebre el PREMI GAVÀ EDUCA.

La nostra finalitat és motivar al nostre alumnat, en l’assoliment de les competències bàsiques, aplicant una metodologia activa on l’alumne és el protagonista del seu propi aprenentatge, a partir del treball interdesciplinari.… Llegeix més»