DECLARACIÓ RESPONSABLE ALUMNAT ESCOLA

DECLARACIÓ RESPONSABLE ALUMNAT DE L’ESCOLA
La declaració responsable és un document que ha publicat el Departament. És requisit imprescindible perquè els alumnes accedeixin al centre escolar portar-la degudament omplerta i signada el primer dia que l’alumne vingui a l’escola.
És per això que us demanem que… Llegeix més»

REUNIONS FAMÍLIES INICI DE CURS

Benvolgudes famílies,
Us comuniquem les dates de les reunions d’inici de curs:

EDUCACIÓ INFANTIL  9 de setembre a les 15.30 h
CICLE INICIAL 10 de setembre a les 15.30 h.
CICLE MITJÀ 9 de setembre a les 17.00 h.
CICLE SUPERIOR 10 de setembre a les 17.00 h.
Les reunions es… Llegeix més»

AJUTS MENJADOR ESCOLAR CURS 2020-21

Benvolgudes famílies,

Us informem que s’han aprovat les bases per a la convocatòria dels ajuts de menjador escolar per al curs 2020-2021.

Les mesures de confinament i les mesures sanitàries deriven en que la tramitació dels ajuts per proper curs serà telemàtica. Les famílies des d’un mòbil, ordinador, o tauleta podreu accedir a la web del Consell Comarcal www.elbaixllobregat.cat i realitzar el tràmit.

El termini per a la presentació de sol·licituds és del 4 al 17 de juny de 2020.

Per a més informació i aclarir possibles dubtes, podeu accedir al full de preguntes més freqüents clicant la imatge.

AMBIENTS A EDUCACIÓ INFANTIL

AMBIENTS D’APRENENTATGE

Els ambients, són diferents espais s’aprenentatge, de relació i comunicació. A partir de diferents propostes, els infants poden actuar, observar, experimentar, construir, inventar, imaginar, compartir, emocionar-se i interactuar amb els altres. És una manera de poder donar resposta als interesssos i necessitats dels infants, respectant així els diferents ritmes d’aprenentatge.

Aquests espais, disposen d’un temps d’experiència activa construïda per l’adult però reconstruïda per ells mateixos, on nens i nenes es reuneixen per explorar diferents possibilitats de joc i  materials.

En aquest vídeo podeu veure a l’alumnat d’Educació Infantil de la nostra escola  realitzant les diferents propostes en els diferents espais.

US TROBEM A FALTAR

Benvolgudes famílies,

De vegades no calen gaires paraules per demostrar l’afecte que us tenim. És per aquest motiu que l’equip de l’escola hem fet aquest vídeo pensant en vosaltres.  Ens veiem aviat!!

(CLIQUEU LA IMATGE)

INFORMACIÓ FAMÍLIES

Benvolgudes famílies
Us informem que des de l’escola anireu rebent recomanacions d’activitats  que els vostres fills i filles poden fer a casa. Per tant, esteu pendents del correu i de la web. Us deixem algunes:
1. Mireu els blogs de cada classe .Els nens i nenes us… Llegeix més»

COMUNICAT IMPORTANT

Seguint indicacions del Departament d’Educació:

L’escola romandrà tancada del 13 fins a nou avís.

Les jornades de portes obertes queden ajornades fins a nova data degut a que són presencials.  En aquest sentit us convidem a visitar els diferents apartats del nostre web, on trobareu informació sobre la nostra metodologia i organització.

El Departament d’Educació ha decidit ajornar la preinscripció escolar del segon cicle d’infantil, primària i secundària fins que es pugui garantir la seva realització en condicions de normalitat. Fins a nova indicació, tots els processos del sector públic estan aturats d’acord amb la Disposició addicional 3a. Real Decreto 463/2020, de 14 de marzo, por el que se declara el estado de alarma para la gestión de la situación de crisis sanitaria ocasionada por el COVID-19.

Gràcies per la vostra comprensió. Us mantindrem informats.

COMPARTINT MOMENTS…

PETITS GRANS MOMENTS….

Aquesta és la mostra d’una de les activitats que realitzem a l’escola en la que  alumnes grans amb més petits comparteixen experiències i activitats. En aquesta ocasió nens i nenes de 5è expliquen i dramatitzen els contes que han escrit a la classe de castellà de manera cooperativa. Aquesta experiència és molt significativa i gratificant pel nostre alumnat. Podeu veure fotos al blog: