PROJECTE D’EMPRENEDORIA (5è)

PETIT RESUM FOTOGRÀFIC DEL PROCÉS DE LES NOSTRES COOPERATIVES

Podreu trobar més fotos al blog de 5è

El projecte CUEME, és un projecte que es desenvolupa amb coordinació i suport de l’Ajuntament de Gavà i la diputació de Barcelona. El portem a terme els alumnes de 5è de primària.

Simula la creació, organització, gestió i tancament d’una cooperativa escolar de la qual formen part els/les alumnes d’una aula.

Els seus objectius més destacats es concreten en:

– Contribuir al desenvolupament de les vuit competències bàsiques definides en el currículum escolar, inclòs en elles l’esperit emprenedor.

– Adquirir i desenvolupar hàbits de comportament autònom en relació amb el treball i orientats a les relacions interpersonals.

– Iniciar a l’alumnat en la identificació i coneixement dels elements i principis bàsics de posada en marxa d’un projecte.

Les capacitats que promou són:

• Observar i Explorar
  • Creativitat
  • Assumir riscos
  • Prendre (de) decisions i responsabilitats
  • Comunicar
  • Inspirar i motivar
  • Organitzar i planificar
  • Treballar en equip
  • Perseverança

El projecte situa a l’alumnat com a centre del procés d’ensenyament -aprenentatge.

Potencia el desenvolupament de la competència emprenedora.

Afavoreix el contacte amb institucions,entitats i empreses de l’ entorn local.

Planteja un enfocament pràctic i una experiència real de creació d’empresa.

La metodologia de treball és per projectes. Atorga sentit al treball a l’aula. Els continguts que es treballen son observables en el seu entorn de manera que es veu la connexió entre l’acadèmic, la vida i les competències professionals. L’aprenentatge és experiència!

Aquest projecte rep una subvenció econòmica de l’Ajuntament de Gavà. Gràcies pel vostre suport!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *