LA SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES. PROGRAMA DE REUTILITZACIÓ DE LLIBRES I MATERIAL DIDÀCTIC

REUTILITZES?

El programa de reutilització de llibres consisteix en la inversió econòmica per part del centre en l’adquisició de lots de llibres, i en el préstec d’aquests a les famílies que ho sol·liciten durant un curs escolar. Es poden acollir les famílies que tenen alumnes a partir de tercer, a canvi fan una aportació econòmica entorn al 50€, amb la qual es pot recuperar la inversió feta i fer la renovació de llibres al cap de quatre anys. Els alumnes es comprometen a tenir-ne cura per tal que el curs següent se’n pugui beneficiar una altra família. Les famílies que s’acullen aquest programa són gairebé el 98%.

Els principals objectius d’aquest programa són:

1. Afavorir la igualtat d’oportunitats de tot l’alumnat en el procés formatiu.
  2. Produir un estalvi dels pressupost de llibres a totes les famílies.
  3. Sensibilitzar a la comunitat educativa en general en els valors de la solidaritat i l’estalvi ecològic que suposa la reutilització de materials.

Aquest programa es porta a terme conjuntament amb l’AFA de l’escola, i rep el suport econòmic de l’Ajuntament de Gavà.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *