JORNADA DE FORMACIÓ COORDINACIÓ 0-6

Dimarts la nostra escola va acollir una jornada de formació en el marc del Seminari de Coordinació 0-6 que organitza el Centre de Recursos Pedagògics, amb la participació de l’EAP, que va oferir una xerrada sobre el llenguatge. A la Jornada van assistir representació de les escoles i llars d’infants de la zona. El tema de la coordinació d’aquest curs és Inclusió a l’aula, atenció a la diversitat. Per la nostra banda, com a escola amfitriona, vam mostrar l’activitat d’ambients d’Educació Infantil en el context d’intercanvi d’experiències pedagògiques que tenen lloc als diferents centres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *