AULA SIEI

L’aula de SIEI (Suport Intensiu Educatiu Inclusiu), amb la dotació específica de personal qualificat d’una mestra de siei i una educadora de siei, té capacitat per deu alumnes. Suposa un important recurs d’inclusió des del qual es centralitzen les mesures i el treball relatiu als seus alumnes que passen la jornada lectiva a l’aula ordinària o a l’aula de siei en funció dels seus ritmes. En coordinació amb la resta de docents de l’escola, i d’organismes externs com l’EAP, s’estableixen les estratègies de treball amb l’alumnat que es beneficia d’aquest recurs. És un treball en xarxa família, escola i serveis externs.

Tant l’espai com els recursos que s’hi troben es renoven i s’actualitzen en funció de les necessitats específiques dels seus alumnes, intentant personalitzar al màxim l’atenció que se’ls dona.

L’ajuntament de Gavà dona un important suport econòmic a aquest recurs que permet que això sigui possible.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *