SUDANSA Encontres de dansa a l’escola 2019

Els nens i nenes de quart aquest dissabte 8 de juny de 2019 tenen el final del projecte de cicle mitjà que consistirà en la representació al Mercat de les Flors de tota la seva feina del curs amb la coreògrafa Cecilia Colacray, anomenat “Les paraules màgiques”.  Aquests treballs coreogràfics s’han basat en una exploració de la forma poètica del Haiku japonès.Actuaran amb altres escoles que també han participat en aquest projecte anomenat    “Encontres de dansa a l’Escola”.   El projecte  és el resultat d’un treball de creació coreogràfica de dos anys de durada que ha associat a coreògrafs de companyies professionals amb els alumnes i mestres de l’Escola dins d’un procés de formació recíproca i de composició. Dissabte 8 de juny de 2019 al Mercat de les Flors (carrer Lleida 59 de Barcelona. Sessió 18’15. Entrades disponibles a les taquilles del mercat de les Flors el mateix dia 8 de juny.