Visita al teatre “La sala” per a veure “Troia”

Avui dia 8 de març, la classe dels gats i pingüins (1er i 2n) hem anat al teatre “La sala” de Sabadell a presenciar l’obra “Troia”. Una combinació de teatre artesanal amb titelles i una ambientació tan espectacular que ens ha submergit de ple en la història.

Els nostres alumnes han viscut una gran experiència, i han aprés la moralitat de la història: que les guerres SEMPRE són dolentes, on mai hi ha un vencedor, sinó vençuts.teatre1teatre2 teatre4 teatre320160308_100458 20160308_100001 teatre6 teatre6 20160308_095055.

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>