25 de novembre

A l’escola hem commemorat el Dia internacional per a l’eliminació de la violència envers les dones creant conjuntament aquest mural que ara està exposat davant de consergeria.
Avui l’alumnat de tots els nivells ha reflexionat sobre qüestió a l’aula i, per torns, ha estampat la seva mà al mural. Entenem que hi ha problemes que només es poden resoldre conjuntament, per això, “Ajuntem les nostres mans contra la violència de gènere”.

ELS VITRALLS DELS PINGÜINS

Els Pingüins ja hem acabat l’etapa de primària i abans de deixar l’escola com alumnes hem volgut deixar-vos un record del nostre art a través del qual transmetem sentiments i estats.
Durant el confinament hem descobert el modernisme i principalment el de Sabadell i dins del… Llegeix més»

Anglès a l’estiu

Dear students, aquí teniu una selecció de jocs i propostes divertides perquè continueu practicant aquest estiu.
Gràcies als que heu enviat suggerències, n’he afegit algunes!

Aprofito per felicitar-vos per la feina feta! Durant aquest confinament hem fet vídeos, videoconferències, converses, diaris, receptes de cuina, projectes sobre les feines (les de la gent del nostra voltant i les que ens agradarien), ens hem entrenat digitalment en les diferents competències, hem llegit llibres digitals en anglès, hem fet un viatge virtual a Londres, hem fet quaderns digitals, una mostra dels nostres talents…. i un munt de jocs!  Fer tot això en la distància no ha estat fàcil, però ho heu aconseguit! Amb les famílies que us han ajudat molt i amb el vostre esforç i ganes, estic segura que ara no només sabeu més anglès sinó que heu après moltes coses més pel camí!

Happy holidays!

Bona diada de Sant Jordi!

Benvolgudes famílies,
Encara que les circumstàncies siguin excepcionals us volem desitjar un feliç Sant Jordi. Esperem que trobeu la manera de gaudir d’un llibre, d’olorar una rosa i de celebrar amb contes i poemes. Nosaltres us hem preparat una versió de la llegenda de Sant Jordi i al vostre correu també trobareu el tradicional recital de poemes de 4rt. Molt bona diada!