Música

Som una veu per la pau

Avui l’alumnat de 6è ha participat al concert “Som una veu per la pau” que ha aplegat alumnes de cinc centres educatius del districte de Sant Andreu: Escola Baró de Viver, Escola Congrés Indians, Institut La Sagrera-Sant Andreu, alumnat del combo instrumental de l’Escola Municipal de Música de Sant Andreu i Escola El Sagrer. En […]

Som una veu per la pau Llegeix més »

Itinerari Meravellós Mahler

El dilluns 31 de març, l’alumnat de 5è va tenir una oportunitat artística i escènica única. En primer lloc van gaudir de l’espectacle “Meravellós Mahler” al Palau de la Música Catalana. Posteriorment, van poder compartir dubtes i impressions amb els músics i artistes de l’espectacle, i finalment van participar a una taller de dansa creativa

Itinerari Meravellós Mahler Llegeix més »

Concert de Primavera 2025

Aquest passat divendres va tenir lloc el “Concert de Primavera 2025”, que és un concert que es fa bianualment (cada dos cursos) per potenciar la interpretació i audició de música entre els alumnes de l’escola. Enguany hi han participat 35 intèrprets que, sols o en grup, han interpretat un repertori ben variat, per goig i gaudi de les companyes i companys

Concert de Primavera 2025 Llegeix més »

Creem escultures sonores

Com bé recordareu, al primer trimestre van anar a escoltar com sonaven algunes escultures sonores de Baschet de la mà del músic i compositor Luís Tabuenca, convidats per l’Ordit, i van poder activar-les, al recinte de Fabra i Coats. Doncs ara, per equips, han dissenyat i creat les seves pròpies escultures i les han exposat

Creem escultures sonores Llegeix més »

Cobla 2.0

Els infants de 3r van anar ahir al Palau de la Música Catalana per gaudir de l’espectacle “Cobla 2.0”, un concert on la Cobla Sant Jordi-Ciutat de Barcelona trenca alguns dels estereotips tradicionals vinculats a aquesta agrupació. Al llarg del primer trimestre, a música, havien treballat la cobla com a agrupació instrumental, els seus instruments,

Cobla 2.0 Llegeix més »

Concerts d’èxit

Dilluns l’alumnat de l’escola va participar en el concert “Som diversos”, on van poder interpretar la cançó que havien estat preparant amb el Guillem i l’Anna. Tots els temes abordaven la diversitat des de diferents perspectives: gènere, raça, aparença, funcional, cultural… Ho van fer molt bé i va ser una vetllada ben especial! I dimarts

Concerts d’èxit Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut