Som una veu per la pau
Avui l’alumnat de 6è ha participat al concert “Som una veu per la pau” que ha aplegat alumnes de cinc centres educatius del districte de Sant Andreu: Escola Baró de Viver, Escola Congrés Indians, Institut La Sagrera-Sant Andreu, alumnat del combo instrumental de l’Escola Municipal de Música de Sant Andreu i Escola El Sagrer. En […]
Som una veu per la pau Llegeix més »










