11 de gener: teniu una cita al Sagrer!

El primer dijous d’escola, l’11 de gener, tenim tots i totes una cita al Sagrer!

L’alumnat de 5è hem organitzat una campanya de donació de sang amb el Banc de Sang i Teixits a l’escola! Serà el dijous 11 de gener, de les 16 a les 20 hores. Hi esteu tots i totes convidades, tant si sou famílies de l’escola com si no, és una campanya oberta a tothom. Així, que si voleu fer difusió us ho agrairem. L’alumnat de 5è som els que us acompanyarem en tot aquest procés, des que arribeu fins que sortiu de l’escola.

Per facilitar l’organització, mitjançant aquest enllaç podeu sol·licitar cita prèvia: https://donarsang.gencat.cat/ca/vull-donar/cita/recollida/poblacio//12420/barcelona/11-01-2024/  Sol·licitant cita ens ajudeu a la gestió de la jornada, però igualment es pot venir a donar sang sense cita prèvia.

I d’on ve aquesta idea? A 5è hem treballat l’aparell circulatori. Hem après un munt de coses i l’Anabel, la nostra mestra de pràctiques, va tenir la idea de contactar amb el Banc de Sang i Teixits i vam tenir la sort d’escoltar una xerrada que ens va fer el Bernat, un dels seus treballadors. Ens va conscienciar sobre la importància de donar sang. Això ens va engrescar a organitzar una campanya de donació aquí a l’escola.

Ens fa molta il·lusió que participeu en aquest projecte, els beneficis d’aquest acte solidari impacten positivament en la nostra societat!