2n

Sortida al Museu Picasso

A segon de primària finalitzem la part artística de plàstica del projecte de “Una estona amb Picasso” amb una visita al seu museu, per observar en directe algunes de les obres representades al teatre. Al gener completarem tot aquest treball a l’Auditori, gaudint de l’espectacle Pica-so. Aquí teniu un resum de la sortida.

Sortida al Museu Picasso Llegeix més »

Castanyada a cicle inicial

El dimarts 31 d’octubre vam celebrar la Castanyada a cicle inicial. Al matí vam rebre la visita d’una castanyera molt especial que ens va explicar el conte “Anem a caçar un ós” i vam preparar un berenar de tardor. A la tarda ho vam compartir amb les famílies.

Castanyada a cicle inicial Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut