Espectacle “Cobla 2.0” al Palau de la Música Catalana
El dimarts els alumnes de 3r van assistir a l’espectacle “Cobla 2.0” al Palau de la Música Catalana. Va ser una ocasió excel·lent per gaudir d’aquesta agrupació musical tant nostrada i descobrir en primer pla els instruments que havien treballat a la classe de música.
Espectacle “Cobla 2.0” al Palau de la Música Catalana Llegeix més »







