Portes obertes
Us volem mostrar el dia a dia de l’escola amb aquest vídeo.
Divendres vam resoldre dubtes que teníem sobre una investigació que hi havia entre mans a I5. Per què ens posen vacunes si no estem malalts? Ens va ajudar una família que en sap molt del tema i els hi vam poder fer moltes preguntes. Gràcies, família!!
A I5 investiguem Llegeix més »
Divendres la classe dels Dofins de I5 van fer el teatre de l’obra: MIMI I LA GIRAFA BLAVA. Van fer molt bona Feina i ens ho vam passar genial!! S’han guanyat un fort xip-xip!!!
Teatre de I5 Els Dofins “MIMI I LA GIRAFA BLAVA” Llegeix més »
Aquest matí I5 hem anat al Palau de la música per veure el Trencadís de cançons. La dansa i la música ens ha encisat.
Trencadís de cançons Llegeix més »
Enguany hem tornat a celebrar un Carnaval del tot normal. Ja en teníem moltíssimes ganes! Infants, mestres, monitors, treballadors de l’escola i famílies hem gaudit d’allò més amb la decoració de circ, les disfresses, les comparses i tot el que és tradicional: rua, pregó, ball de gitanes, danses, confeti, cinema, màscares, gimcana i ball. L’escola
Divendres la classe dels Taurons van iniciar el teatre a Infantil amb l’obra EL FALUTISTA D’HAMELIN”. Van fer molt bona feina i ens ho vam passar genial!!!
Teatre I5 Els Taurons: El flautista d’Hamelin Llegeix més »
Dimarts, els Pops i els Calamars, vam fer la primera sortida de tot el dia al CosmoCaixa. Vam fer l’activitat “Què mengen els animals?” i després el recorregut pel museu. El temps ens va acompanyar i vam aprofitar per dinar al sol.
Sortida la CosmoCaixa Llegeix més »
Dilluns tots els nens i nenes d’Infantil vam gaudir de l’espectacle “Jana i els sentiments” Ens ho vam passar molt bé!
Jana i els sentiments Llegeix més »
Els nens i nenes d’infantil, vam acabar el trimestre amb il·lusió fent cagar el Tió
A Infantil fem cagar al Tió Llegeix més »
L’hivern ha arribat al Sagrer! Els alumnes de 6è s’han encarregat de la gran nevada a l’escola.
Gran nevada a l’escola Llegeix més »