Trencadís de cançons
Aquest matí I5 hem anat al Palau de la música per veure el Trencadís de cançons. La dansa i la música ens ha encisat.
Trencadís de cançons Llegeix més »
Aquest matí I5 hem anat al Palau de la música per veure el Trencadís de cançons. La dansa i la música ens ha encisat.
Trencadís de cançons Llegeix més »
Enguany hem tornat a celebrar un Carnaval del tot normal. Ja en teníem moltíssimes ganes! Infants, mestres, monitors, treballadors de l’escola i famílies hem gaudit d’allò més amb la decoració de circ, les disfresses, les comparses i tot el que és tradicional: rua, pregó, ball de gitanes, danses, confeti, cinema, màscares, gimcana i ball. L’escola
Divendres la classe dels Taurons van iniciar el teatre a Infantil amb l’obra EL FALUTISTA D’HAMELIN”. Van fer molt bona feina i ens ho vam passar genial!!!
Teatre I5 Els Taurons: El flautista d’Hamelin Llegeix més »
Dilluns tots els nens i nenes d’Infantil vam gaudir de l’espectacle “Jana i els sentiments” Ens ho vam passar molt bé!
Jana i els sentiments Llegeix més »
Els nens i nenes d’infantil, vam acabar el trimestre amb il·lusió fent cagar el Tió
A Infantil fem cagar al Tió Llegeix més »
L’hivern ha arribat al Sagrer! Els alumnes de 6è s’han encarregat de la gran nevada a l’escola.
Gran nevada a l’escola Llegeix més »
Ahir els nens i nenes, noies i nois, de l’escola es van esforçar de valent i van gaudir del concert de Nadal d’enguany. Voleu veure com el van preparar els últims dies?
Making Off del Concert: Viu la música! Llegeix més »
Ahir a la tarda, I3 i I4 vam anar al pati i ens vam trobar amb molta il·lusió al Tió, Entre tots el vam baixar i abrigar amb una manta. Ara cal portar-li menjar i esperar que es vagi engreixant.
El proper dilluns tindrà lloc el Concert de Nadal, que en diem així perquè el celebrem poc abans de les vacances de Nadal. El farem a l’església de Crist Rei, la dels jardins d’Elx. Us deixem vàries informacions d’interès: Torns i ordre 9’30 11’00 I5 B – Dofins (Mercè) I4 B – Estrelles de mar
CONCERT: VIU LA MÚSICA! Llegeix més »
Avui els infants d’I5 hem gaudit d’un matí al Bosque Multicines. Hem participat del “Meu primer Festival de Cinema” on hem visionat 6 curtmetratges i hem pogut decidir, com a periodistes, quins eren els que més ens havien agradat a tot el públic.