I5 ANEM A L’AUDITORI
El divendres 21 de novembre els nens i les nenes d’I5 hem anat a l’Auditori a veure “Els colors del metall”. Un espectacle que convida als més menuts a descobrir, escoltar i gaudir del so dels instruments de vent metall d’una manera lúdica, vivencial i participativa. Ha estat una experiència molt divertida i enriquidora, mireu […]
I5 ANEM A L’AUDITORI Llegeix més »











