TWINKLE AL PALAU
Avui els infants de la classe dels llops i les llobes i els ratpenats hem anat a la sala petita del Palau de la Música a veure l’espectacle Twinkle, twinkle, Baby’s star. Ha estat un concert que ens ha acostat a algunes cançons i jocs de tradició anglesa. A més, també hem pogut gaudir de […]
TWINKLE AL PALAU Llegeix més »











