Nom de l'autor: admin

Practiquem golf

Els nois i noies de 4t, els Diamants i els Lapislàtzuli, vam anar el passat divendres a practicar golf al Vallès Golf . Vam poder posar en pràctica el que havíem après a l’escola i el resultat va ser fantàstic. Vam aprofitar per poder després anar a un parc forestal a dinar i a jugar.

Practiquem golf Llegeix més »

I5 AL CINEMA

Avui els infants d’I5 hem gaudit d’un matí al Bosque Multicines. Hem participat del “Meu primer Festival de Cinema” on hem visionat 6 curtmetratges i hem pogut decidir, com a periodistes, quins eren els que més ens havien agradat a tot el públic.

I5 AL CINEMA Llegeix més »

Ens visita una geòloga

Les classes dels Robís, Ametistes, Diamants i Lapislàtzulis hem estat de sort. A l’octubre i al novembre vam rebre la visita de l’Elena, la mare de l’Edu de la classe dels diamants. Ella és geòloga i ens va explicar quines feines fan els geòlegs. Vam descobrir aquestes feines a partir d’un joc amb imatges. Vam

Ens visita una geòloga Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut